Selasa, 31 Januari 2012

TASIK SHAH ALAM DAN CERAMAH DI SHAH ALAM

ari ahad lalu aku,suami aku dan hana pegi shah alam.tujuan utama suami aku nak dengar ceramah ustaz azhar idrus.kami pegi awal,sampai sana kami jalan-jalan kat tasik shah alam dulu.nak dekat magrib kami terus pegi ke masjid.belum sampai kat masjid lagi jalan dah sesak.ramai betul orang datang ke masjid tu semata-mata nak degar ceramah ustaz azhar idrus.aku rasa bukan orang shah alam je yang datang.buktinya kami dari hulu langat nie pun sanggup datang jauh-jauh camtu.em pas laki aku solat magrib laki aku ajak masuk dalam masjid.huhu bwk hana sekali tu.hana lena betul tido dia.

lepas dengar ceramah kitorang pegi makan plak kat kg baru.kitorang makan western.chicken chop.murah.not bad la.pastu terusla balik rumah.

kat tasik.

suka dapat berjalan

anakku.....

kat kedai makan.hana meragam time ni.asyik nak dukung je














Tiada ulasan:

Catat Ulasan