Khamis, 12 Januari 2012

TESCO OH TESCO

semalam dapat gaji ajak husband g tesco..ikotkan ati mcm2 nak beli..semalam beli barang keperluan kami je..husband dapat OT nnt bolehla paw die beli mcm2 hahaha..syg, bg org mbeli belah ek menggunakan duit OT syg tu..semalam niat ati nak beli mentol lampu n wipe tissue hana je..biasela org ppuan bile dah ade duit dlm tgn abisla sume nak dshoppingkan..amik trolly bagai nak rak tp beli brgnye ckit je..yg paling penting skali skang nie dlm idup aku wajib beli air susu dutch lady perisa strawberi,klu xde msti aku rase idup aku xsempurna

sikit je pun barang kami

setiap kali shopping yg nie wajib!!!

hana melayan prasaannye ngan sapu tangan die..

nasib baik hana xbanyak ragam..diam je die..bile abah nak angkat kemain suke die meloncat2...

 >
>
>
>
>
>
>
Balik umah msing2 keletihan..pg td aku bgn tgk je 2beranak nie tdo..yg si kecik comel je tdo..indah je aku tgk..xde lgsg masalah menghantui die..

siap gune toto kami lg tu..

bapak n anak

Tiada ulasan:

Catat Ulasan