Jumaat, 20 Januari 2012

MINGGU SUKA DUKA AKU

ke1- skali nak btau aku suke sangat..hana dah boleh duk sikit-sikit
abaikan kaki terselit tu..tgk hana dah pandai main sambil duduk

ke2- Hana dapat baju.officemate aku bg..kak haza..TQ sesangat kak haza.cantik2 baju tu.melaramla hana xlame lg..ari nie plak kak ina bg bju kat hana.die baru bg sikit..die ckp nak bg lg nanti,belum kemas lg.huhuhu TQ gak kat kak ina.siap ade baju kurung lg tu..

Ke3-semalam petang hana dukung ngan adik ipar aku.hana nangis2 nak susu.aku tengah masak semalam tu yang lambat bg susu kat hana tu.skali aku nak amik hana die dah pandai hulurkan tangan kat aku...gumbirenyer ati seorg ibu yg telah melahirkan hana slama 9bulan nie(ikotkan 8bulan)nie...ati aku tersentuh sgt..

pastu yang xbestnyer ati aku kecewa,sedih,sakit ati sebab2 tertentu..aku nak lari dari sume nie.aku dah xsanggup.aku takut aku akan bt tindakan yg melulu nnt..Ya Allah tolonglah hambaMu yang lemah nie..FULLSTOP.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan