Khamis, 26 Januari 2012

HANA MAKAN BUBUR BUATAN AKU..

Semalam aku dah mule bagi hana makan bubur.sebenarnya ari selasa ari tu aku dah try bagi kat hana.mase tengahari tu aku bagi bubur kosong je.hana xnak makan sangat.petang tu aku letak carrot.wah sungguh berselera hana makan.syiokk....aku lambat ckit je bagi hana mengamuk.petang tu banyak gak la hana makan.kenyang pun hana.siap sendawa besar lagi tu.huhu pastu tengahari semalam aku xbagi hana makan sebab pagi tu aku tak larat sangat nak bangun.badan sakit-sakit.pastu petang semakan aku balik sambil goreng ikan, aku masakla nasik ngan carrot.aku tak campur garam langsung.pas aku masak tu aku bagi susu badan kat hana dulu.dah malam baru aku bagi hana makan bubur.xlama tu hana tido dengan lenanya.ape yang penting kat sini orang suka suruh aku bagi nestum.tp aku tak nak bagi nestum.biarla dari air tangan umi hana ni yang sediakan bubur untuk hana.emm kalau boleh aku tak nak orang lain yang buatkan bubur untuk hana.biarla dari mak hana sendiri yang buat.biarla dari tangan aku sendiri.kasihanila aku ini




















Tiada ulasan:

Catat Ulasan