Jumaat, 27 Januari 2012

TERSENTUH HATI KECILKU

semalam kami g hantar kawan laki aku ngan anak dia kat stesen bas.diorang nak balik kampung.isteri dia tinggal kat sini sebab masih bekerja lagi dekat sini.sampai je dekat rumah kawan isteri dia adalah isteri dia tunggu sekali nak hantar ke kereta kami.masa isteri dia hantar anak ngan laki dia kat dalam kete aku,tiba-tiba je aku jadi sebak.airmata terus mengalir ngan lajunya.sedih aku rasa apabila seorang ibu terpaksa berpisah dengan anak dia.sedih sangat.sampaikan sepanjang jalan aku tak henti-henti menangis.bayangkan budak kecil yang tak tahu apa-apa terpaksa berpisah dengan orang yang selama ini dah mengandungkan,melahirkan dan membesarkan dia.camanala tidur malam anak dia tu.aku nampak dari air mata seorang ibu.tak mahu menangis depan kami terus isteri die berlalu camtu sahaja.aku tak dapat bayangkan kalau benda tu semua terjadi kat aku.tengok orang pun aku dah sedih sangat ni.emm kesian yang si kecil.Ya Allah tolonglah lindungi kami anak-beranak..jauhkanla kami dari terjadi begitu.kuatkanlah ikatan aku,suamiku dan anak ku ini,amin Ya Rabbal Alamin...

sempat lagi aku amik gambar si kecil ini dengan my comei comei...




Tiada ulasan:

Catat Ulasan