Selasa, 3 Januari 2012

HANA DEMAM CAMPAK

kan aku ade letak entry hana demam ari tu kan..rupenyer hana demam campak..ari tu dah ok..pagi semalam la tengok muke n badan hana mcm naik ruam..mak mertua aku kate hana demam campak..balik umah mak aku pun mak ckp hana demam cmpk..so atas arahan aku, laki aku g la crik kelape utk hana..mgrb tu baru laki aku dpt air kelape tu..aku bgla hana minum air kelape tu..semalam dah kuar bintik kat kaki hana..pg td aku tgk dah ilang dah..ikotkan lg 4ari hana nak masuk 5bulan die kene demam campak..tp hana xbanyak sgt ragam..hana tetap blh tersenyum...blh lagi main2..

sempat lagi bergumpal dengan raziq..

pastu malam td hana xleh tdo..bukan sebab nanis ke..tp sbb main sorg2..abah hana marah sebab abah hana ngantok sgt tp hana kacau abah die..hana berguling kat abah die hahaha padan muke abah..baru rasekan..sampi kul 1 lbih xgak tdo aku ttup sume lampu..hana masih lg nak meniarap..aku biarkan je..last2 2-2 ttdo...


sebelum aku ttup lampu,aku tgk je gelagat buah ati aku nie..
hana dah pandai mencari sesuatu kat kanan kiri die utk msukkan dlm mulut die..
abah die yg nyenyak tdo tu jd mgse kunyahan hana hahahaha
si budak comei nie......





Tiada ulasan:

Catat Ulasan