Selasa, 3 Januari 2012

cuti weekend

Cuti weekend ari tu Edy Garage Crew ade bt trip ke melaka..kitorg pun same join..ktorg xsempat pun nak amik gambar anak beranak..rancangan bertolak ari sabtu pagi tu..tp ade yang g petang..huhu salah sorgnyer kitorang..kitorg dah siap dah petang tu last2 mlm kul 8 gak kitorg gerak..tggu org tu tggu org nie lmbtla jdnyer..mlm tu ktorg smpi kat penginapan A Famosa nak dekat kul 10 gakla..yg dtg dulu tu kebuluran menunggu ikan n ayam yg nak dibakar dr kami huhuhu..

Kami sempat gakla g makan asam pedas claypot kat sane..sumpah aku sbenarnyer rase xsedap pun tp aku heran nape diorg ckp sedap..esok tu kami g kenduri kawin org..main redah pakai baju cikai2 je..hohohoho..petang ahad tu kami g pantai klebang..dah magrib aku n hana duk kat kete..laki aku masuk kete btau budak2 nie nak g PD plak..bt keje gile kan..diorg nak redah mane2 apartment je..hasut pyer hasut akhirnyer ktorg xjd g..tp yg lain g la..kami je yg xjd g sbb kene balik awal..emm gambar kami lgsg xamik cume nie je yg aku dpt amik
;
;
;
;
;
;
ape nie??

luar A FAMOSA


pemandangan pantai klebang mase mgrib..

p/s : nie sume amik dlm kete je..
pastu ktorg rushing trus balik..sampai umah kul 10 lebih..



Tiada ulasan:

Catat Ulasan