Selasa, 21 Februari 2012

DAH BERHABUK....

salam semua..emm dah nak dkat sbulan aku xupdate blog aku nie..byk benda yg kami lakukan aku xupdate pun...emm nak bt cmne org xde laptopkan..emm dah nak dkat sbulan aku duk umah..bosan giler...yg bestnye dpt dkt ngan hana la...yg len sumenye bosan..emm ckp psl hana,die dah 6bulan dah..alhamdulillah hana membesar ngan sempurna..skang dah msuk walker dah suke mencapai dah..pantang tgk org pakai tdung nangis nak suh dukung..skang hana suke ckp aaabaahhhh...huhuhuhu sronoknye...hana smakin gembira ngan kehidupan die skang...emm arap2 sumenye ade perubahan..hana dah smakin mbesar,aku nak duk umah sendiri..aku xnak menumpang..aku arap semuanya berjalan ngan lancar..emm kla aku ade keje len nak bt nie...emm bile la agaknye aku dpt update blk blog aku nie..

sodih den nak tinggalkan blog nie....




















1 ulasan: