Khamis, 26 Januari 2012

HANA DAH SUNAT

Alhamdulillah akhirnya semalam hana disunatkan jugak.semuanya berjalan ngan lancar.dari hari kami bercuti lagi nak sunatkan hana tapi asyik tak jadi je.semalam en. muz aku balik keje, kami terus pegi Klinik Dr Foziah.sampai dalam bilik Dr hana disuruh baring.tersengih-sengih hana tengok ramai orang keliling dia.aku disuruh pegang hana n Dr suruh aku bukak kan pampers hana.mule2 tu hana sengih-sengih,bila Dr menjalankan tugasan beliau tba-tiba hana menjerit.WAAAA.sekejap je.pastu terdiam sekejap.hana pandang aku terus senyum.huhuhu kuat anak umi.Laki aku??mana laki aku??hahahaha rupa-rupanya laki aku belakang Dr.Laki aku yang lebih-lebih takut anak aku kena sunat.apala abah ni.tengok anak abah kuat macam umi.OK buat masa ni apa yang patut kami buat untuk anak kami dah kami lakukan. Bertahnik sudah,Aqiqah sudah,bersunat pun sudah.Alhamdulillah selamat semuanya.











Tiada ulasan:

Catat Ulasan