Rabu, 9 November 2011

SALAM AIDIL ADHA

Salam aidil adha pd sume..terlambat sudah aku ucap..taun nie raye kat umah mak lg >>sronok2..tp taun nie aku xsmpt nak tgk org sembelih lembu..mane xnyer pg2 lg aku masak nsik myk lauk ayam masak merah..pastu kmas umah ckit2..dah tu siap2kan hana trus tlupe nak g tgk org sembelih lembu..taun lepas aku g ngan en. husband bsame anak2 buah..taun nie xdptla g..kami xsmpt pun nak bgambar 1 family..aku sempat amik gmbr hana je..


baju raye haji hana taun nie warne pink

betapa ganasnye kakak raidah nie...

stelah kpenatan tengok lembu n stlh kpenatan pak teh(en husband) raida mdukung die



ari tu raziq yg susah nak tdo..hana plg byk tdo...

hari isnin plak g umah makcik..diorg bt kenduri aqiqah cucu makcik yg seusia ngan hana n raziq...meh tgk gambar skitar ari isnin ari tu..




yg si kecik nie sbijik mcm adam irham..tp nie la die qaisara


hah tkejut nurul pegang raziq




hana bengang syiqah asyik amik gmbr je

inila hasil sentuhan mirza rasyiqah yg suke sgt amik gambar org..yg jd mangse makteh(aku) die pyer camera la..ok smpi cni je gambar mase raye haji taun nie..


Tiada ulasan:

Catat Ulasan