Rabu, 2 November 2011

giliran mak jage hana

mlm td mak mertua aku blik kg..mgkin smiggu die blik kg THAILAND..so ari nie mak la yg kene jage hana...pg td kelam kabut aku nak anta hana g umah mak..nak suh MY HUBBY die dah g keje..so tpaksela aku anta...dgn braninyer aku anta hana niak kete sorg2 hana aku baringkan kat sblh..ALHAMDULILLAH akhirnye smpi gak kat umah mak..mase dlm kete hana xtdo,nsib bek hana xnangis..mst hana ttanyer2 nie mane la umi nak bwk hana pg2 bute nie..smpi je umah mak hana trus sengih2..comei je..TADI aku col mak tyer pkembangan hana..nasib baik mak ckp hana ok je, klu xcmne tu?mak dahla xpnh jge hana sendiri.....n nsib baik ADAM xbt perangai..cian plak aku kat MAK..tp xpe mak dpt gak rase jge hana..sbb mak ckp klu mak lrt mak nak sgt jge hana..tp nie xlrt..ngan ADAM lg..ngan IRFAN lg..so aku arap2 mak okla jge hana utk mase smiggu nie....GOOD LUCK MAK hehehehe...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan