Khamis, 3 November 2011

KEMAS BILIK FAIL

bru kejap td aku ngan Izarul bt projek lg...projek kami ialah nak kemas bilik fail n nak ttup fail untuk AKI..mggu nie tula keje kami..tutup fail n kemas bilik fail..kami ttup fail nie bknnyer saje2 je tau...unit yg aku duduk skang nie akan dtutup bulan 12 nnt..so byk fail company yg perlu kami ttupkan stelah kak ina cuti bersalin..em aku keje kat MATRADE nie smpi akhir bulan 12..so pasni aku xtau lg manela aku nak crik keje nie...bukan senang nak crik keje..ikotkan ati aku klula aku ade umah sdiri nak je aku jage anak2 buah aku tu..dpt duit ckit...senang biar aku je yg jge..kuikuikui dlm mase same blhla aku jage anak aku sepenuh mase..dekatla ckit anak aku tu ngan aku..ape mcm??rase2nye blh x??




nie mase mule2 skali kakak n abg nak msuk sek tadika

alah2 adam yg comel

amar irfan cucu k2 emak

adam irham cucu k4 emak

marha raidah cucu k3 emak

mirza rasyiqah cucu first emak 

Nurhana Qistina cucu k5 emak

irfan yg slalu takut ngan syiqah :)

sbnrnye mase nie diorg kene pkse ngan syiqah suh bgambar

2 kanak2 yg mcm2 ragam

comella adik...mcm ppuan

hah nie gare2 kene flash camera la nie

yg sblh hana tu Muhammad Raziq Rusyaidi cucu k6 emak

hah kak long aku nak anak ppuan..so akan mnyusul cucu k7 nenek...sedar xsedar dah ramai cucu nenek dah..xsgke sgt..rasenye mase blalu dgn cpt skali..n aku pun dah ade anak..teringat ngan arwah ayah..klu arwah ade mesti die sronok sgt..ayah suke ngan budak2..mesti ayah tatang cucu2 ayah sume..mesti diorg sume manje ngan atoknye..tp arwah xde rezki nak tgk cucu2nyer mbesar..xpe ayah tetap phatikan cucunye jugak..AL-FATIHAH bt ayah..


1 ulasan: