Selasa, 15 November 2011

AKU TENSION,SAKIT HATI....REMUK HATI..........

mase aku tlis blog nie aku btul2 tgh skit ati...aku dah xthn...ape makne sume nie?aku nak duk umah sdiri bru ati aku aman..aku sgt sgsare..aku xnak dibelenggu ngan sume nie lg....aku xnak bkongsi kasih...aku xpnh tpikir akan jd cmni kat aku...aku sgt syg koge aku...die kate aku xhormat die..die tgglkan aku ngan org lain, blh plak..aku susah nak bmanje dgn die..aku bkn nak ngan org lain,aku nak ngan die..aku xnak duk sane..aku nak duk b3 je...aku perlukan die..bkn org lain...org lain bt jahat kat aku...aku xnak ngan org lain...xnak xnak sgt2..aku slalu gduh ngan die sbb nie...aku xnak bende nie jd makin parah n trus hancur bkecai..aku syg RUMAHTANGGA aku...org kate sbb bende nie la RUMAHTANGGA blh BERCERAI-BERAI..adakah die nak mcm tu...mak tringin jmpe hana tp die mcm mhalang...sedangkan duduk dekat xsmpi 15minit pun g umah mak..sdgkan klu die cpt2 nak bwk blik(hanya aku yg phm)aku bagaikan org asing..slagi MASALAH nie xselesai slagi tu aku xtenteram,rase DISAKITI...aku xmau sume nie terjadi....tlgla YA ALLAH..hambaMu meminta keberkatan drMU....AMIN........

Tiada ulasan:

Catat Ulasan