Selasa, 1 November 2011

APE PANDANGAN KORANG???

Sape cni yg duk ngan mak mertua sila agkt kaki..hahaha....korg penah tpikir x akibat duk lame ngan mak mertua??klu aku mmg stiap ari dok pkir...banyak sebab nape kite xblh duk umah mak mertua antaranye:

1.   krisis umah tangga d'ketahui 1 dunia (makcik,jiran sume tau)
2.   nak masuk kuar umah akan d'soal siasat
3.   sepupu @makcik2 belah suami suke bertenggek kat umah mak mertua.yg mane pkai 
      tudung tu lg seksa..duk dlm umah pun kene pkai tudung...
4.   ape yg kite buat sume d'perhatikan oleh mak mertua..mcm budak kecik....
5.   kite xdpt nak rase mengemas umah ikot citerase kite sdiri...kang slh ltk kene mrh plak..
6.   member kite n member husband xdpt nak lepak2 umah kite
7.   nak mandi b2 pun susah hihihihi..klu bilik korg ade bilik air xpela gak..
8.   xde privacy ngan suami...nak peluk2 pun susah :-X
9.   nak seksi meksi pun terbatas..dlm bilik jela boleh seksi2
10. paling sedih skali klu kite masak sorg pun xde nak mkn..mane xsentap ati sorg wanita
      nie...bile dah masak xnak mkn, bile xmasak canang 1dunia kite xnak masak untuk mk 
      mertu (ade woo mak mertua kejam cmtu)
11. kite nak mrase gak jage anak kite sndiri..ngan ajaran kite tersndiri(dah kite yg bt anak
      tu,pndi2la ko nak jge anak sdiri) so mertua2 tu jgnla sbok ye..ngeeee
12. makin lame kite duk ngan mertua, makin tula segale kelemahan kite yg MERTUA
      nampak...biar husband je nmpk klemahan kite jgn MAK MERTUA..
13. nak kuar ngan husband smpi lwat mlm terbatas...ni pun akan d'canang kat sedare mare
      diorg...

emm aku rase byk lg sbb nape kite xleh duk ngan MERTUA kite...so kpd yg blum pndah tu cpt2 la agkat kaki ek..cewah aku ckp je lbh....btnyer blum lg..aku InsyaAllah nak gak pndh..doa2kan la yek.....

nie pendapat aku bile duk ngan mak mertua..korg plak cmne??pnh merase cmtu xduk ngan mak mertua..aku rase xkisahla kite nak duk tu pondok skali pun..asalkan kite bahagia..xde org nak ganggu korg pyer FAMILY..alah sewa jela umah murh2 dlu...dah ade duit brula nak beli umah..banglo pun boleh..

sptutnye suami kene bertindak tegas dalam hal nie..jgn pkir mak duk sorg je...pkir ckit perasaan isteri2 kamooooo tu....bahaye tau duk umah bersame...kang xpsl2 ade yg bercerai-berai...aku arap hubungan aku ngan husband xdela smpi cmtu skali...AMIN....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan