Jumaat, 4 November 2011

Hana genap 3bulan

Alhamdulillah ari nie hana genap 3bulan...SYUKUR kepadaNya sbb slama aku mlahirkan hana smpi skang senang mjage BUAH HATI ksayanganlu nie..xbyk sgt ragam..mlm pun dah kurg nangis...btulla kate kwnku Syikin nak msuk 3 bulan je anak dah kurg bt perangai..mlm td smpt main ngan hana..aku suh die mniarap tp hana xbrape pndai lg..bdn kecik tp aku tgk pnyerla susah hana nak mniarap..smpi nangis anak aku..pas aku dah niarapkan die Alhamdulillah la hana dah kuat agkt kepala die..sblum nie hana xpndai lg nak agkt kepale bile ltk kat atas katil tp skang dah boleh..suke hana bile dpt bt cmtu pastu dah lame letih mnangisla die..

tgh main2 ngan aku smbil tgelak sorg2

percubaan pertama

hah akhirnye aku yg tiarapkan hana

tgh suke kene snap gmbr(mcm nangis je)

nie tgh tdo smbil memikirkan mase dpn kot

pg td aku anta hana umah mak..mase aku ngah siap2 mak biarkan hana main sorg2 kat ats katil beralaskan bantal kat kpala..dah siap aku mandi sume mak pggl aku btau hana dah ubah POSISI nye sdiri..tkjut gak tp nsib baik mak xltk hana tepi2..klu x mmg alamatnye jtuhla hana td..emm xlame lg mcm2 la yg hana pndai..aku akan phatikan pkembangan hana dr ari ke ari..sbgi mak kpd hana dah tntula aku truja tgk mcm2 yg hana dah pandai.. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan