Selasa, 20 Disember 2011

Rezeki Akhir Tahun 2011

Wah dah bsawang dah aku pyer blog nie kan..dah lame aku xbbloging kuikuikui..bz sgtla tu..klhkan PM plak...citer aku kali nie aku rase bsyukur sgt...Alhamdulillah syukur kepada Allah dgn rezki yg kami dpt akhir taun...suami tchenta aku akhirnya dpt gak keje tetap untuk kami anak beranak..pastu bru je keje sbulan dpt gak bonus ujung taun...aku pun alhamdulillah dpt gak bonus utk ujung taun nie...n mgkin tuk kali t'akhir aku dpt bonus cmni...kontrak aku ngan matrade pun dah nak abis..nsib baik suami aku dpt keje yg tetap n berbaloi2 huhuhuhu...terima kasih Allah kerana mbuka pintu rezki utk kami...mslh kami dah kami dpt setelkan ckit2..tggl lg 1 je..hohoho pas dpt bt yg nie brula aku selesa ckit...hah tggula InsyaAllah klu ade rezki munculla die...nie sume untuk aku.suamiku n anak2 aku gak....same2la kite bdoa ek.....TUNGGU.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan