Rabu, 21 Disember 2011

masing2 keletihan.......

Semalam dalam kul 7malam baru aku sampai umah..aduh letihnyer..rase xbest sgt....nie gare2 balik lmbtla semalam nie..hah ko tempuhla jemmmm tu...huahuahua..seyes mmg letih..pastu balik tu amik hana bwk msuk bilik trus bg susu...aduh skit tau tunggu lame sgt...mmg bengkakla hahahaha.tu la bahananyer xnak dgr ckp laki(tau laki aku ni msti kene bebel :P ) hah pastu sementara nak tuggu magrib tu aku ngan husband aku main2 dlu ngan hana dalam bilik.sonok aku tgk hana dah macam2 die pandai.hah smpi dah pandai masukkan kain dalam mulut plak tu.bile tegah marah plak die kat kite huhuhudah puas main msing2 dah keletihan trus sume tertidoooo.hahaha aku sempat gakla solat magrib walaupun dah nak tinggal ujong2.nak kejut laki aku pun dah xsempat..so aku tengok 2 beranak nie sedap je tido aku pun joinla skali..hohoho smpai ke pagi ktorg tdo..alangkah indahnyer xde org kacoooooo..korang scoll la kat bwh nie ek nak tgk gmbr anak aku semalam...


nie kene geletek ngan abah hana.hana gelak kuat mase tu

hah tgk la anak dara aku sorg nie,sedap2 je gigit kain tu


budak2 mcm nie memang suke ngan kainkan..tp kene pantau tau..ingat tu..






Tiada ulasan:

Catat Ulasan