Khamis, 29 Disember 2011

DOWNTOWN

Malam tadi dalam kul 9lebih aku anak beranak g tesco sebab nak survey air kotak nak buat kenduri nanti.sambil tu nak beli susu hana n susu aku sebenarnyer.dah pas g tesco ktorang g la makan kfc.nyum nyum sedap giler.cewah macamla orang xpenah makan kfc kan.sementare tengah makan tu dah kul 11lebih.so my husband ajak g downtown.saje2 je nak g downtown tu bosan duk terperap je.emm kat sane ape lg laki akula dukung hana.aku dukung kejap2 je.aku manela larat nak dukung lame2.emm nak jd citer laki aku beli spek mate aokley die tula.alah beli yg murah2 je.xyah nak demand beli mahal2 k.round pyer round ktorg jumpe baju gaun utk hana.angry bird la.soryla aku xsnap pun baju tu lg.

pastu ngah best2 jalan kat pentas tu ade org nyanyi.ktorg g la tgk..tgk2 apek tua nyanyi daaaa.hah bukan nyanyi lagu cine ke omputih ke.skali die nyanyi lagu hindustan hei...hahahaha cam xcaye je.xtgk lirik tu..teruje kami tgk..bukan kami je teruje,org lain pun teruje nengok apek tu.cayala apek tu..kalah ppuan yg duet ngan die tu....emm pastu kami pun balik umah..dah letih....kul1 gak smpi umah.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan