Rabu, 28 Disember 2011

masuk sume dalam mulut...

malam td boleh x aku ngan hana bantai tido pas magrib sampi kul 10 lebih..hahaha nie gara2 xcukup tidola nie..hah kan aku tebus balik mase tido aku..n laki aku sbuk layan sedare2 die kat ruang tamu.aku peduli ape dah ngantuk sgt.dahla sakit kepale bagai nak rak.memang sakit sangatla pale aku nie.slalu gak g klinik tengok aku pyer tekanan tp doc ckp elok je aku pyer..doc penah ckp mgkin aku nie migrain.so...asyik sakit jela.

dalam kul 10lebih tu aku n hana bangun jp g la duk ruang tamu..dah penat hana main2 ngan sedare laki kesayangan aku tu mulela die menangiskan dirinyer menandakan anak aku memerlukan susu huhuhu.pastu aku bwk hana msuk bilik..aku letak je atas katil ok je.hahaha tu namenyer hana nak main ngan aku.aku borak2la ngan hana.kemain suke lg die.pastu ape yg aku bg sume die masukkan dalam mulut..suke aku tengok hana dah boleh bt mcm2.hah laki aku biarkan die tgk tv tu..buek syg....


penuh kekhusyukan...


hana masukkan sendiri puting die

dah lame xbergambar ngan hana

anak yang bijak,smoga bijak sampai ke besar

ah dah keletihan dah anak aku..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan