Rabu, 19 Oktober 2011

ari nie......

boringnyer...emm pg td sblm kuar umah sempat lg main ngan hana dlu...lps susukan hana trus g keje..bln nie dah 2 ari aku dtg lmbt...tu blum msuk time off lg tu..xtaula dah merah ke blum borg kdatangan aku bulan nie...ah xsbrnye nak jumpe anak aku....em blik nnt nak g survey tmpt yg aku nak interview esok..tnb...emm arap2 dptla keje tu....ah mesti ltih blik nie..nmpk kat luar tu mcm ujan je....cmne nak g tgk tmpt tnb tu..ahhh busannye...lyn jap lgu nie


Tajuk Lirik: Tiga Kata (3 Kata)
Artis: K.R.U
Wo ai ni
I love youAku cinta padamu
Tiga kata paling bermakna
Tapi jarangnya didengar
Naan unnai kathalikaraen
Saranghaeyo
Aishiteru
Tiga kata paling menyentuh
Tapi jarangnya disebut
Mungkinkah pernah kita
Dah terlalu selesa
Keintiman seolah
Semakin hambar
Dari gerak gaya
Hingga ke tutur kata
Tak menggambarkan cinta
Wo ai ni
I love you
Aku cinta padamu
Tiga kata paling bermakna
Tapi jarangnya didengar
Naan unnai kathalikaraen
Saranghaeyo
Aishiteru
Tiga kata paling menyentuh
Tapi jarangnya disebut
Katakan aku cinta..aku cinta kamu..
Katakan aku cinta..aku cinta kamu..
Walaupun kita saling
Sayang satu sama lain
Tapi mengapa rungsing meluahkan perasaan
Mungkin mereka tahu
Andainya hari esok
Kita tidak terpisah


wah bestnye lagu nie..ape pun KRU dr dlu smpai skang mmg yg tbaik....daaa

Hana syg....tggu umi balik yek....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan